Skip to main content

Algemeen

Hoe kan ik contact met jullie opnemen ?

U kunt ons mailen op diverse mailadressen. Wij beantwoorden uw email normaliter binnen 2 uur. Kijk voor meer informatie op: Contact

Welke betaalmogelijkheden ondersteunen jullie ?

We accepteren vrijwel alle digitale betalingsmethodes, betalen in termijnen is niet mogelijk.

Hoe kan ik een order annuleren ?

U kunt een order tijdens het bestelproces op elk moment de order annuleren. Indien u al een order heeft betaald neemt u snel contact met ons op.

Er is iets mis gegaan met mij order ?

Vervelend, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Neem spoedig contact met ons op voor de best passende oplossing.

Producten

Waarom bieden jullie niet meer dan +7 cm verhoging aan ?

Alle UP Elevator schoenen modellen worden uitgevoerd met een verhoging van max 7cm. Er bestaan concurrenten die meer verhoging aanbieden van 7cm. UP Elevator schoenen streeft een filosofie na van enerzijds een verhoging maar ook conform. Schoenen met een te grote verhoging kunnen belastend zijn voor de voet en ten koste gaan van het conform en alle daagse gebruik.

Bieden jullie ook B2B oplossingen ?

UP Elevator schoenen biedt diverse B2B oplossingen waaronder white label, doorvoering van een eigen huisstijl en logo opmaak. Neemt u hiervoor contact op met zakelijk@elevator-schoenen.nl

Zijn UP Elevator schoenen alle daags te gebruiken

UP Elevator schoenen zijn juist ontworpen uit het oogpunt van conform en alle daags gebruik.

Hoe kan ik meer te weten komen over garantie ?

Kijkt u voor meer informatie over garantie en wettelijk retoursneringstermijn op de pagina Garantie en Retourneren.

Verzending

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten ?

Indien u voor 18:00 besteld wordt uw bestelling dezelfde dag nog verzonden. Dat betekent dat er normaliter in Nederland de volgende dag wordt geleverd en in België maximaal 48 uur.

Hoe wordt mijn bestelling verpakt ?

Uw bestelling wordt discreet en blanco verzonden. Het pakket bevat geen verwijzing naar UP Elevator schoenen.

Ik wil iets vragen over mijn verzending ?

U ontvangt na uw bestelling automatisch een Track & Trace mail van PostNL. Indien u vragen heeft kunt u hierop reageren. U kunt ook contact met ons opnemen, hou uw bestelnummer bij de hand.

Wordt mijn bestelling gratis verzonden ?

Uw bestelling wordt gratis verzonden in Nederland of België met PostNL, voor andere Europese landen gelden scherpe tarieven.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren ?

Voor het retourneren van uw bestelling bekijk de pagina: Retourneren.

Winkelmand